Assos

Behramkale, Ayvacık, Çanakkale, Turkije

Assos

parkeerplaats van de oude Griekse stad Assos met veel bezienswaardigheden - centrum 1km - weg niet uitrijden - doodlopende weg - geen gelegenheid te keren

• Iskele Mevkii Behramkale Koyu

17860, Behramkale, Turkije
  • TRY 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juni 2018

Boven op de grote parking gestaan, 4,- euro met barretje en wc. Vriendelijke mensen. Prachtig uitzicht. Beetje last van hun hanen in de ochtend. Haventje benedenerg toeristisch maar mooi. Uit eten daar duur. Maak duidelijke prijsafspraken van te voren.

• mei 2018

Mijn advies is om hier niet heen te gaan, de weg is verschrikkelijk, in feite enkelstrook met keien aan het einde. Ik kwam in mei 2018 en een dame wilde 200 TL (€ 40) !!! om te parkeren, geen faciliteiten aangeboden. Onnodig te zeggen dat ik vrij snel opstapte, nee bedankt!

• juli 2014

camping? er was ooit een cafeetje, maar was nu opgedoekt. Wel weer iets nieuws in aanbouw.

John-Doe

Deze locatie heeft 5 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juni 2018

• mei 2018

• juli 2014

John-Doe

Deze locatie heeft 5 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Iskele Mevkii Behramkale Koyu

17860, Behramkale, Turkije

• TRY 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Verhard