De locatie en de omgeving zijn fantastisch. Meer een camperplaats dan een camping. Geen stroom, wel water/douche/toilet en chemisch toilet afvoer. Een paar meter naar het droomstrand. Kost £ 20 ter plaatse in een envelop om in de doos te gooien. Staanplaats voor 10 stacaravans. reservering mogelijk.

• oktober 2020

Mooie ligging in duinen achter heerlijk strand. momenteel gesloten vanwege C19. Het is ons gelukt om de afvoerput en het water te gebruiken, wat handig was!

• oktober 2020

• HS2 9EU, Isle of Lewis, Verenigd Koninkrijk