Vriendelijke en behulpzame beheerder. Erg oude en gammele douches en toiletten. Ze worden wel redelijk schoon gehouden maar met verroeste douchebak en oude douchegordijnen valt het niet mee. Prijs is omhoog gegaan naar 26 pond zonder stroom.

• mei 2018

Prima nette schone camping om als uitvalbasis te gebruiken voor de diverse toeristische bezienswaardigheden. De prijs is omhoog gegaan naar 20GBP, maar omdat wij na de bankholyday aankwamen en er nauwelijks iemand op de camping was mochten wij er staan voor 18 GBP.

• juli 2017

22-5-2017. Toiletten en douche superschoon en gratis. Wifi GPB 6 per dag. Afvalwater gaat in een goot in de weg (vraag de beheerder). Rustige camping. Iets lawaai, maar niet echt last van weggetje naast de camping en industrie in de verte.

• mei 2018

• juli 2017