• augustus 2019

Heel vriendelijk onthaal, £11 zonder electriciteit, water is in de prijs inbegrepen, geen lozingspunt voor vuil water, wel voor het chemische toilet. Vooraf verwittigen is aanbevolen

• juli 2019

Heerlijke rustige plek. Schoon water, toilet cassette en vuil water kun je legen. Toilet wat verouderd maar prima. Wij zijn vanuit hier een dag met de trein naar Londen geweest. Parkeren bij station niet mogelijk. In het dorp bij een speelplaats voor kinderen de camper geparkeerd.

• augustus 2019

• juli 2019