• oktober 2019

Mooie camping, nog niet zo lang open denk ik. Wel “ in the middle of nowhere”. Superdeluxe sanitair. Wij wilden de “Trak” fietsen over de oude spoorbaan, maar na 24 uur regen hebben we get opgegeven en zijn vertrokken. We betaalden in oktober 16.- pond met Acsi.

• november 2017

Fijne camping voor kinderen. Heerlijk spelen in het bos, leuke gamesroom en zwembadje. Ca. 20 min. rijden naar het strand bij Northam Burroughs. Camping grenst aan lange afstands fietspad Tarka trail.

• oktober 2019

• november 2017