Fijne plek die we hebben gebruikt toen we in Harwich aankwamen en nu weer voor het vertrek vanaf Harwich. Mooie wandelingen gemaakt aan de hand van de aanwezige plattegrond. Zeer vriendelijk echtpaar dat de camping runt. Kosten zonder stroom £ 7,-

Ottell

Heerlijk rustig, top locatie. prijs 2022 7 euro plek zonder stroom, en 15 euro inclusief stroom aansluiting.

• september 2020

Geweldige locatie zeer vriendelijke eigenaren kijken ernaar uit om volgend jaar terug te keren

• september 2020

• Wash Lane