Deze site is voorgoed gesloten. De Caravan Club heeft ervoor gekozen het huurcontract met de Worthing Borough Council niet te verlengen. De grond wordt nu een woonwijk.

Currentlyaway.com

Omdat het hier Pinkstervakantie is betalen we voor 2 nachten £ 75,00. Er zijn geen douches of toiletten.

• mei 2022

Mooie camperplaats / camping. Goed verzorgde mooie plaatsen. De blauwe plaatsen zijn iets kleiner dan de witte. Voor de blauwe betaalden we £24,80. Geen douche, geen toiletten. Alle campings en Cp’s zijn duurder geworden werd hier verteld.

• mei 2022

Northbrook Farm Caravanclub Site