kleine maar fijne plaats, eenvoudige oude maar goed functionerende en brandschone voorzieningen. In een mooie boeren omgeving. Zeer fijne ontvangst.

Erickvl

Lager kan je niet zakken. Sanitair uit het jaar nul. 20 pond voor stroom en een plek zonder WiFi en een kot om te douchen. Geen gelegenheid om af te wassen. We zijn verder gereden. 1 ster is al te veel.

• oktober 2019

Een aardige plek voor op doorreis. Sanitair is niet meer van deze tijd, verouderd en niet fris.

• oktober 2019

• Moss Lane