voor bezoek aan Liverpool een prima staanplaats bij vriendelijke boer. eenvoudig en schoon sanitair. korte wandeling door weiland brengt je bij de bushalte.

Ceesdevet

Leuke plek om Liverpool te bezoeken. zoals aangegeven doet de bus dit prima. Leuke pitch and put in de buurt.

• mei 2022

We kwamen op 22 mei aan, locatie reeds tijdje gesloten. Wegens verordening local autoriteiten. Dit vernamen we in locale pub die ons door verwezen naar andere locatie aan de Dee site rover.

• mei 2022

Arrowebrook farm