prachtige plek, vriendelijke eigenaren prachtig uitzicht

stace

Ging hier en gaf een eerlijke beoordeling. Waarom worden negatieve reviews verwijderd? £15 zonder elektriciteit en douche. Op een ruig grindparkeerterrein waar dagvissers parkeren. Wees ten slotte eerlijk tegenover de gebruikers van deze app.

Stave

Dit antwoord is voor personen die deze recensie lezen, ik gaf deze man zijn geld terug en vroeg hem te vertrekken, omdat hij een onruststoker was die alles wilde maar voor niets wilde betalen, wilde parkeren in een gebied met uitzicht op het meer in onze auto park en niet op onze camping, besloot toen om een zeer vernietigende recensie te schrijven waarover ik hem ondervroeg, hij vond het niet prettig dat ik dit deed, maar in zijn eerste recensie verklaarde hij dat we een "RIP OFF" waren, wat me verbaasde waarom hij bleef op de eerste plaats, dus ik vraag niet om zijn tweede recensie te laten verwijderen, maar ik wil graag dat iedereen de waarheid weet... Hij had de keuze om weg te rijden, als hij niet gelukkig was, maar koos er in plaats daarvan voor om te betalen en te blijven ...Vreemd stel

vriendelijke ontvangst, mooie rustige camping. binnen 10 minuten aan de kust. schoon sanitair. precies wat wij zoeken! Cor

prachtige plek, vriendelijke eigenaren prachtig uitzicht

Broom Fisheries Camping