• mei 2020

Op zich een mooie plaats in de natuur met mooi uitzicht over het meer. Maar veel kuilen en als het regent (dus vaak) veel blubber, waardoor je niet echt fatsoenlijk kunt rondlopen. Van rotzooi hebben wij niets gezien. Toch maar door gereden...

• oktober 2019

Geweldige plek net naast de weg, bedekt door bomen en naast het meer. Helaas zit het vol met gaten in de pot, dus tenzij je je laarzen hebt, blijven je voeten niet droog als je naar buiten stapt, het regende gisteravond dus het was waarschijnlijk erger dan normaal.

• juni 2019

De kuilen zijn er nog steeds en helaas ook heel veel afval. Geen fijne plek voor ons om te staan.

• mei 2020

• oktober 2019