• mei 2019

Zeer grote Caravan & Camper Club-site, maar uitstekende ligging aan de rand van het water met uitzicht op Mull, en veel ruimte tussen de staanplaatsen. Goede faciliteiten

• juni 2018

• maart 2018

Super ! Prachtige locatie wanneer je dicht aan het water kan staan. Leuk uitzicht als je in de ochtend naar buiten kijkt. Zeer veel plaats om te staan en alle voorzieningen zijn aanwezig. Ook het sanitair was zeer netjes. Ook zeer vriendelijk personeel. Hier zou ik zeker nog terug verblijven.

• mei 2019

• juni 2018