Prima camping. Wat hier voor geschreven staat klopt. Voor een volgende keer zeker op het lijstje van aanraders. Wij stonden hier omdat wij lpg wilden tanken en dat kan 5km vanaf de kamping.

reliyu

mooie camping, zeer vriendelijke eigenaresse. sanitair is netjes. grote douches met volop ruimte. 4 sterren ipv 5 is voor de WiFi. heel slecht of geen bereik. het is dan wel gratis maar het zou fijn zijn als deze het had gedaan. verder een top camping.

Peter-en-Carina

Wij hebben 2 dagen heerlijk rustig op 2e veld gestaan. Ruime plaatsen. Prima douches. Klein keukentje met 2 elektrische pitten, magnetron en grote oven. Wij betaalden 325 SEK. Wasmachine en droger samen 70 SEK. Wandelroutes aan de overkant van de weg.

Ljusdals Camping