Gekås Ullared Stugby & Camping

Ullared, Hallands län, Zweden

Mooie, goed georganiseerde en efficiënte camping. Sanitairgebouw was schoon. Voldoende toiletten en douches (gratis). Wij stonden op het 300 gedeelte dus iets verder van het shoppingcentrum maar meer in de natuur.

• augustus 2021

Dit jaar buiten het seizoen maar wel in het weekend. Sanitair is uitstekend. Grote plekken en zeer efficiënte incheck. Om te winkelen zeer aan te raden. Winkelen bij de Gekas blijft een bijzondere en overweldigende ervaring. Maar dan snel door om vakantie te vieren.

• juni 2021

• augustus 2021