Bij aankomst onvriendelijk en ongastvrij bejegend door waarschijnlijk de campingeigenaar himself. Voor 1 nacht, niet gereserveerd? Alles vol. Terwijl er nog genoeg plekken waren. We zijn snel doorgereden.

Janni53

Prachtig gelegen camping met uitzicht over het water. Vrije plaatskeuze. Prima zwemmogelijkheden. Uitstekende, schone, zij het gedateerde voorzieningen. Veel vaste gasten, maar niet dominant.

Jacco H

mooie camping, ligging aan het water met zwem steigers. geen vaste plekken, je kan zelf een plaats uitzoeken. sanitair eenvoudig maar schoon. wij waren van plan om 2 nachten te blijven, zijn er 3 geworden, waanzinnig uitzicht en erg rustig. wij waren hier half juni, net voor het hoog seizoen begon

Gudingebadet