Prachtige stek. in voor seizoen zeer rustig. Water zelf oppompen. Droogtoilet aanwezig. 80 kronen per nacht. 50 meter verder paar speel toestellen aan het meer.

• augustus 2019

Stonden hier 25 juli voor een nacht, stond behoorlijk vol met tentjes, caravans en campers. Zeker niet vervelend druk, snachts heel stil. Prachtig meer waar we heerlijk in gezwommen hebben. Droog toilet aanwezig.. betaling: 60 kronen in envelopje in brievenbus.

• augustus 2019

Prachtige plaats aan het meer. Wij stonden hier alleen op 18/08/19. Als je in de natuur wil overnachten is dit the place to be. Mooie wandeling rond het meer gedaan. Er is water aanwezig dmv een handpomp.

Stora Hammarsjön