Reni&Julie

De camping is prima. grote plaatsen en lekker rustig, ondanks hoogseizoen. De prijs is alleen bizar! We betaalden SEK 730 voor 1 nacht met camper 7m en 2 personen. Hoezo hele jaar door SEK 355!

GdeRidder

Camping met meerdere veldjes. Nieuwe sanitair gebouw met toegang met pas schoon en goed. Op een ander veldje vlakbij de receptie is het dan behelpen met oud maar wel schoon sanitair. Ligt een mooi natuurgebied achter de camping met klimbos. Vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Nordic Stensö Camping