Bezocht op 2 en 3 augustus 2023. Prima overnachtingsplaats. In 2012 hebben we hier ook overnacht. Toen op de vrachtwagenparkeerplaats, nu een stukje verder bij de parkeerplaats voor de personenauto's en het speeltuintje (je staat daar wat rustiger). Je kunt hier ook je cassettetoilet legen.

• augustus 2019

Hoewel het weekend was vonden we de weg nogal druk, al is er 's nachtas weinig verkeer. We hebben hier één nacht gestaan, maar vinden het niet echt een camperplaats (meer iets voor de app Park4night).

• augustus 2019

Een prima plek voor een overnachting! Schone wc, picknick tafels, een speeltuin. Je kunt naar een mooi riviertje lopen. En snachts er rustig.

Rastplats Emån [H3]