Mooie plek direct aan de zee. Sanitaire voorzieningen zijn schoon, netjes en alles is aanwezig voor de mens en de camper. Wij waren de enige en het visrestaurant is momenteel helaas alleen in het weekend geopend.

Hans-&-Anita

Toiletten/douches erg schoon, klein visrestaurant heerlijk, vers en goedkoop, havenmeester erg vriendelijk. tot nu toe de beste plek tijdens onze vakantie. heb er in totaal 3 nachten doorgebracht. elk moment!

Viper1800

Prachtige plek aan het water in een rustige jachthaven. Met een heerlijk visrestaurant op loopafstand.

Sandvik Gasthamn