• januari 2019

Aan de overkant gestaan, maar aan beide zijden veel overlast van hangjongeren 's nachts. Kwamen om 2:45 vuurwerk afsteken op de parkeerplaats...

• juni 2018

We gebruikten deze om het chemische toilet te legen. Er zijn 2 plaatsen achter de faciliteit met picknicktafels tussen de bomen, maar er waren veel vliegende insecten en er was veel lawaai van de hoofdweg. We zijn niet lang gebleven.

• augustus 2014

2 parkeerplaatsen. Goed voor een overnachting. Wij hebben gestaan aan westzijde = Rastplats Väntorp. Toiletten en overdekte zitplekken. Voldoende afstand tot E22 om geen last te hebben van lawaai.

• januari 2019

• juni 2018