Plek dicht tegen een drukke weg aan, en voor de rust toch maar verhuist naar de CP bij de golfbaan. Hamburgertent wel getest en dat is echt een aanrader! Heerlijke, ambachtelijk bereide burgers die zelfs zonder enige toevoeging fantastisch smaken.

Derk2006

We hebben daar gestaan er stond nog een andere camper, je mag er 24 uur staan, sanitair niet schoon, aan de andere kant staan vrachtwagens, hamburgertent wel aanwezig maar niet open toen wij er stonden op vrijdagavond

oranjebloesem

Prima plek om een stop te maken en te genieten van het hamburger menu, aardige uitbater en goede bereiding van een hamburger van goed vlees, voor een goede prijs.

Rastplats Lindesberg [T9]