Prijs per nacht op 22/08/23 voor 5,4m Womo, 2 pers. exclusief Douches 325 kronen.

chriso

Hallo Chriso! Bedankt voor uw beoordeling. We gaan onderzoeken wat er met de schoonmaak is gebeurd, want dit horen we niet vaak. Sorry voor het ongemak Het klopt dat jongere werknemers in Zweden geen alcohol mogen verkopen als de alcoholverantwoordelijke niet in de buurt is. We weten eigenlijk niet waarom er niemand was toen je ons café bezocht en we betreuren het dat het toen niet mogelijk was om een beer te kopen. Maar tegelijkertijd is het goed om te lezen dat onze medewerkers zich houden aan de regels die in Zweden gelden.

Yxningens Camping