First Camp Kolmården

Kolmården, Östergötlands län, Zweden

Een nacht met Husbil en 3 volwassenen voor 800 SEK is erg duur voor een gemiddelde camping in termen van beschikbaarheid en kwaliteit van de faciliteiten. Personeel kan ook wat vriendelijker zijn voor de prijs :(

PZ68

Prima camping. De afgebakende plaatsen waren vol. Achterzijde camping mag je zelf bepalen waar je staat. Helemaal goed. Prachtige plek en lekker rustig. Sanitair werden verbouwd dus dat was wat behelpen. Voor ons helemaal prima.

Map
Green Key eco-label