Ook na deze 50m mag je niet meer staan. Er staat expliciet dat tussen 22-6 er niet geparkeerd mag worden. Helaas…

• augustus 2021

Je mag hier niet in de parkeerhavens staan zoals eerder wel mocht en als hier aangegeven. Als je 50m doorrijdt mag je wel direct aan het strand staan, langs de weg na de P borden.

• augustus 2021

Volgens een bewoner is het daar verboden te overnachten. We werden hier op een zeer onbeschofte manier op gewezen. Het bijbehorende bord is alleen in het Zweeds en tussen de bomen te vinden. Bij ons stonden nog 4 campers op de camping + 1 tent in het bos.

• Snickarehaksvägen

296 38, Åhus, Zweden