• mei 2022

Deze locatie is gesloten, sommige mensen hebben er een puinhoop vangemaakt. Wij hebben de beheerder gesproken op 27 MEI.

• juli 2021

Vriendelijk ontvangen. Informatie en kaart van de omgeving gehad. Men kan alleen schoon water innemen en WC en vuil water lozen. Er is geen toilet en douche meer. Drie sterren voor het uitzicht. Met douche en toiletten 5 sterren

• september 2019

Vriendelijke eigenaren en een schattige kleine hond gaven ons een warm welkom. Zeer rustige plek om te overnachten. We betaalden 200 SEK all in. (Elektriciteit, toilet, douche)

• mei 2022

• juli 2021