• juli 2019

Wij zijn hier doorgereden. Stonden veel vrachtwagens die niet van plan waren te vertrekken, terwijl ze er max 2 uur mogen staan. Zag er niet fris uit.

• juli 2019

Zeer lawaaiige plaats tussen 2 autowegen in en daarbij krap en smerige wc. Nooit meer.

• juni 2019

Gratis overnachtingsplaats met schone toilet voorzieningen + toiletpapier!!! provisorisch cassette toilet legen ,maar lukt goed. Prima plek als je op doorreis bent. Wel blokken gebruiken ,want alles loopt schuin af !!!

• juni 2019

Rastplats Hallandsås [M4]