Het kost niets en biedt een openbaar toilet, dat één keer per dag wordt schoongemaakt door de gemeente. Het uitzicht, vooral bij zonsondergang, is geweldig.

camper_oh

Supermooi plekje. Super populair.En ja, ik hoop ook dat deze plek kan blijven. Naast de appartementen staat het tegenwoordig ook bomvol. De locale bevolking zal het een keer niet meer accepteren. Duimen maar…..

finlandia

super mooie plek hier, maar erg druk met campers hier. we zijn net sardientjes in een blik. maar ja… het is gratis hé:-) Ik hoop dat dit mooie plekje blijft bestaan gezien dit een normale parkeerplaats is voor de lokalen. Deze kunnen nu zelf niet parkeren om te gaan zwemmen.

• Södra Kustvägen 33

252 85, Helsingborg, Zweden