Heerlijk rustige cp. Mooi gebied om te staan midden in het bos. Volgens ons mag je er wel 1 dag staan maar niet in het natuurgebied zelf. wij stonden samen met nog een camper (nl) die er al jaren komen op die plaats en zij zeiden hetzelfde. Er is overigens wel een wc (primitieve)

jeantille

Volgens het bord mag je hier niet met een camper of caravan overnachten . Zie foto.

Alexbus

fantastische plek miden in het bos. heerlijke prachtige wandelingen te maken geen faciliteiten

Naturreservatet Traneröds Mosse