prima plek, super vriendelijke beheerder en lekkere pizza’s, een aanrader!

Peter-de-Regt

Mooie camping met vriendelijke ontvangst. plekken met mooi uitzicht over het meer. leuk voor kinderen. mooie wandelroutes. zwemvijver op de camping. restaurant. komen hier graag nog eens terug.

Camperariteiten

Geen fijne camping. niemand aanwezig bij de receptie. Hadden hier geen fijn gevoel bij. Ratjetoe aan caravans,waarschijnlijk mensen die hier voor vast staan. op zich geen probleem maar wij vonden het geen uitnodigende plek en zijn doorgereden.

camperkopen??

prima plek, super vriendelijke beheerder en lekkere pizza’s, een aanrader!

Tostarpsgården