prachtig,rustig,geen sanitair maar je kan wel water krijgen hier via de tuinslang,stroomvoorziening,super aardige mensen,leuk klein stadje en een prachtig slot wat je kan bezoeken,vele wandelroutes of fietsen,de moeite waard,en we konden in euro’s betalen,wij waren de enigen begin sept,25,-

ErikaH

mooie omgeving en prachtige camperplaats, vriendelijk ontvangst en wij konden in euro’s betalen. bijna jammer dat er geen faciliteiten zijn, we waren graag langer gebleven.

Hofje23

Prachtige rustige plek. 175 SEK zonder stroom of 250 SEK met stroom. Daarnaast water en goede WiFi. Geen verdere voorzieningen. Vrijliggend fietspad naar Mariefred en Gripsholms Slott. Wij kwamen tijdens de avondwandeling diverse reeën en een eland tegen.

Ställplats Rosenberg