Hele fijne camping. Heerlijk rustig bij een meer/zee. Wel wat een verouderd sevice huisje maar dat maakt niks uit, het was schoon. Kon geen vuilwater kwijt van de camper en schoonwater vullen leek mij ook niet een goed idee (waterkleur). 2 nachten heerlijk geslapen en overdag prima vermaakt.

iterhans

voor de rustzoekende naturist een aanrader. prachtig aangelegd terrein met ruime plaatsen. heerlijk zwemwater. en uiteraard zoals altijd op naturistisch verenigings campings heel vriendelijke en behulpzame mensen. 4 sterren zeker waard

Skeppsmyra Naturistcamping