Geen kampeerwaarde

Gustaf08

Hier 19 juni 2023 de nacht doorgebracht. Wij stonden samen met nog 2 campers net voor de CP , vanaf de hoofdweg een zandpad op. Sta je iets rustiger en wordt ook gedoogd. Prima plek om te overnachten als je op doorreis bent.

Hymer-Globetrotter

Leuke plek om te verblijven direct aan het meer - zwemmen is daar mogelijk. we namen ook een parkeerplaats direct tegenover de snackbar en stonden daar helemaal alleen. de snack is een echte aanrader!

Geen kampeerwaarde

Älvkarleby