echt een topcamping. super mooie plek. heerlijk als je van rust houdt. zit aan een prachtig meer. schone douches en toiletten. nette ruimte om je afwas te doen. zeer vriendelijke eigenaar. zeker een aanrader

camperkopen??

Prachtige en vooral rustige camping. Schoon sanitair en vooral heerlijk warm water.

Helemaal mee eens wat hier voor geschreven staat 👌🏻

reliyu

Hallo, Bedankt voor jullie verblijf. We wensen jullie een fijne zomer! Graag tot ziens. 😊 Mvg, Storängens Team

Helemaal mee eens wat hier voor geschreven staat 👌🏻

Storängens Camping & Stugor