prima camping met ontzettend aardige Nederlandse eigenaresse. Let op telefoonnummer op Campercontact klopt niet, scheelt maar 1 cijfer maar toch. Juiste nummer is: +46703477042.

markastrid

Heel hartelijk ontvangen op deze prachtige plek! Zeer lieve en behulpzame (Nederlandstalige) gastvrouw. Geweldig uitzicht, prima sanitair en een zandstrand met makkelijk toegang tot het water. Zowel wij als onze hond hebben genoten van deze plek en we komen hier zeker nog eens terug!

Chantal92

Fijne camping om meerdere dagen te verblijven. Direct aan baai met eigen strandje. Gastvrije ontvangst en schone voorzieningen.

Hörsangs Camping & Havsbad