Het is twee keer niks volkomen belachlijk wat een plek langs de openbare weg. Tevens is het een doorgang naar een tuincentrum dat druk wordt bezocht. Wij zijn direct doorgereden. Zo dacht onze zweedse camperbuurman er ook over.

• april 2021

Stonden hier nacht 22 op 23 april 2021. Parkeerplaats naast de weg aan rand klein industriegebiedje. Heel OK voor een overnachting, maar heel onaantrekkelijk om langer te blijven.

• juni 2017

Prima plek om vanuit hier met de trein Stockholm te bezoeken. Parkje met gras en een speeltuin als uitzicht. Voor zover wij konden zien een openbare wc in de buurt. Verder geen faciliteiten. Uitstekende verlichting in de nacht.

• april 2021

• juni 2017