prima en mooi gelegen camping tussen de rotsen van Tjörn. je kunt vanaf de camping de rotsen oplopen en genieten van uitzicht. sanitair schoon en verzorgd. keuken aanwezig. mooie grote plekken.

Marit&Rolf

zeer mooie plek met goede mogelijkheden om naar het water of naar het nabijgelegen Skärhamn te gaan. Zeer vriendelijk personeel. Broodjesservice. We voelden ons hier een aantal dagen erg op ons gemak

Keutifi

Mooie camping op een prachtige locatie. Geen uitzicht vanaf de staanplaatsen maar fantastisch op slechts een korte wandeling door de rotsen. Zeer schoon en goed beheerd met uiterst vriendelijke eigenaren. Ruime staanplaatsen.

Hav & Logi