Gaella

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft u uiteraard maar één kant van ons servicehuis bezocht. Aan de andere kant zijn er ook een paar genderneutrale toiletten. Er is ook een toiletruimte voor heren. Bij nat weer is het binnendringen van zand in het servicegebouw helaas niet te voorkomen. Ons servicehuis wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Kijk gerust op onze Instagram om een indruk te krijgen van onze schoonmaakroutine. Wij gebruiken geen geurstoffen en houden daarom rekening met mensen met allergieën.

Verouderd sanitair waar je ook nog voor moet betalen (apart). meest erge is de eigenaar die af en toe grote schreeuwen geeft over de camping omdat er iets gebeurt wat hem niet zint, soort big brother is watching you met directe en nogal niet opbouwende feedback....

N&B88Family

Bedankt voor uw reactie. Ons sanitair wordt benut door een grotere groep dan alleen campinggasten en vraagt daarom om een andere manier van beheer. U betaald dus uitsluitend voor de douche indien u deze gebruikt en niet voor andere gebruikers terwijl u de douche niet gebruikt. Wij hadden u dit graag uitgelegd. Het sanitair is in de laatste 7 jaar vervangen en op dit moment voeren wij een projekt uit van rond de twee miljoen kronen om te voldoen aan de laatste milieunormen. De huidige inrichting voldoet aan de recente eisen van de zweedse campingbond. Helaas is het onmogelijk om alles in stilte op te lossen en uitsluitend in gevallen van vervuiling/veiligheid kan er een waarschuwing over grotere afstand noodzakelijk zijn. De oorzaak hiervan is u zeker uitgelegd.

Een heerlijke familie camping met ruime plaatsen. heel mooi zandstrand ernaast en mogelijkheden om te fietsen en wandelen. vriendelijk eigenaren.

ge-ke

Bedankt voor uw waardering!

ge-ke

Bedankt voor uw waardering!

Otterbergets bad & camping