JaapV

Het spijt me op onze receptiedeur, er staat dat als u wilt inchecken ons telefoonnummer moet bellen. Wij wonen op het kamp. Het is een grote camping met veel seizoensplaatsen maar ook veel dagplaatsen allemaal met elektriciteit. Het ligt direct aan zee, waar de meeste mensen dol op zijn als ze er verblijven. Ik hoop dat je nog een keer langskomt en bel ons als we niet bij de receptie zijn, zodat we je rond kunnen leiden /Michelle

• mei 2022

super mooie CP plaats / camping met prachtig uitzicht op de fjord super leuke eigenaren echt een aanrader

Bedankt voor je review en hopelijk kom je nog een keer bij ons langs. /Michelle

• mei 2022