Mooie locatie, goedkoop en basic voorzieningen. Geen warm water of douche. wel schone toiletten. Midden in het hoogseizoen waren we de enige dus een veilige optie op doorreis. Rustig maar de kerkklokken gaan een beetje op je zenuwen werken. Hoort erbij denk ik :).

• maart 2022

super mooie omgeving en geen lawaai behalve de kerkklok. Zeer vriendelijke operator, we komen terug. Sigi uit München

• april 2021

mooie parkeerplaats grote ruimtes zeer vriendelijke behulpzame terreinwachter helaas geen afvoer van vers water toilet op afspraak kom weer

• maart 2022

• april 2021