prima plek om de stad te zien die niet wordt overstroomd door toeristen. eigenaar spreekt vloeiend Engels, overnachting €5, eigen badkamer €7, en ontbijt 2x €7.

P.Tel

Ik wil u bedanken voor uw evaluatie. Het was leuk voor mij om gasten zoals jij te hebben. Ik wens je een goede reis. Hartelijke groeten Camping Vila Mano

Onderschrijf de review van 1 juni Een erge leuke plek. Een bezoekje aan de stad is echt de moeite waard. Wij betaalden met onze Vw camperbus €5,00 voor het staan en gebruikte elektra (koelkast en waterkoken) vanaf 17.00 uur tot volgende dag €2,40.

Arendsoog

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het allerbeste en een goede reis in Albanië.

Jan51

Beste Jan51! Ik wil u bedanken voor uw goede opmerkingen over onze prestaties. het was ons een genoegen om gasten zoals jij te hebben. We wensen je een goede reis. Hartelijke groeten Camping Vila Mano

• Rruga Mihal Grameno

Korçë, Albanië