Voeren, Limburg, Vlaanderen, België

rustige camping in heuvelachtige bossen - centrum Aubel 4km

• Roodbos 3

3791, Voeren, België

• Best Deal Camping Card, CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• oktober 2022

Kort beschreven. rustige camping ,vriendelijke uitbaters, proper sanitair ,mooie boswandelingen en lekker eten in het restaurant. Is zeker voor herhaling vatbaar👍

• september 2022

Mooie verzorgde camping. Net sanitair. Mogelijkheid om brood te bestellen. Er is ook een restaurant/taverne. Wel ver van winkels om voorraad in te slaan dus niet evident. Ons minpunt: veel lawaaihinder s'nachts van verkeer, camping is gelegen langs redelijk drukke baan.

• september 2022

mooie en verzorgde camping, fijne taverne en keurig sanitair. Onze ‘min’punten: de afstand tot het dorp/supermarkt vraagt een forse sportieve inspanning op een gewone fiets; en naar onze smaak (te)veel hondenbezitters. De omgeving is prachtig!

• oktober 2022

• Wintersport