unclebosse

Hallo, U was ook een heel rustige bezoeker ;-) En wij vonden het fijn dat u hier was. Bij een volgende trip naar Zweden, gaan wij zeker halt bij u houden. Dank alvast voor uw uitnodiging! groeten, Kristine en René.

Henjok

Dag lieve mensen, dank voor jullie review! Het was leuk om kennis met jullie te maken en ideeën uit te wisselen over onze reizen naar Scandinavië. Tot een volgende keer misschien! groeten Kristine en René.

ik heb er nog niet gestaan maar had een paar vragen vandaag en kreeg een ontzettend gastvrije reactie via de mail. Hartelijk dank .

Hartelijk dank voor uw review! En altijd welkom...groeten Kristine en René

Hartelijk dank voor uw review! En altijd welkom...groeten Kristine en René