Mooie grote camping. Toch merk je dat niet. Ruime plaatsen. Prima sanitaire voorzieningen. Prachtige kook- en afwasgelegenheid. (waar goed gebruik van wordt gemaakt). Helaas veel wind toen wij er stonden. Ontzettend aardig personeel. Aanrader !!

Bender2018

Prachtige camping. Alles top voor elkaar. Sanitair keurig, heerlijke douches. De plek mocht je zelf uitzoeken, zeer ruim opgezet. Heerlijk aan het strand wandelen. Wel even een klim om daar te komen. Fijne plek, aanrader.

Nørre Lyngvig Camping