goede ontvangst. vriendelijk personeel. Camperplaatsen iets te klein maar bruikbaar. Sanitair goed en schoon. Keuken degelijk ingericht en goed bruikbaar. zwembad aanwezig. leuke speelplaats voor kinderen. Zeker een aanrader als je met kinderen bent.

ToineCeline

Geweldig aardige mensen, heel service gericht. Dieren waren beperkt tot 3 geiten. Heerlijke tijd gehad!

• juli 2021

Fijne camping. We hadden gepland 1 a 2 nachten te blijven maar het werden er 6. Broodservice, Spar winkel 200 meter. Gezellig haventje vlakbij met soms live muziek. Serviceplaats was krap (onze camper bijna 8 meter), vandaar 4 ipv 5 sterren. Vernieuwd sanitair uitstekend.

• juli 2021

Asaa Camping og Hytteferie