• februari 2022

Niet meer beschikbaar

• september 2021

Deze camperplaats wat wordt aangegeven is niet meer, deze plaatsen worden ingenomen door autodelen van Mika, de borden zijn aangepast, wij hebben op het 2e parkeerterrein die er naast ligt overnacht, we hebben geen problemen gehad en er staan geen borden meer voor parkeren campers.

• augustus 2020

Helaas, er zijn laadpalen voor elektrische auto's geplaatst. Er is nu nog slechts één smalle en korte plaats voor een camper over. Passen wij met 7m echt niet op. Doorgereden dus.

• februari 2022

Niet meer beschikbaar