leuke camping voor de doorreis . Vriendelijke gastheren. De camping heeft vaste plaatsen die heel bijzonder zijn. 😉 Sanitair is schoon maar ruikt vies helaas. prima plek voor camperbus

Sylkla

We hebben deze camping voor doorreis gebruikt. Sanitair zag er redelijk uit maar stonk naar urine. Ook nadat er schoon was gemaakt zowel bij dames als heren. Wifi was goed. Kosten 1 euro voor 24 uur. Bij ontvangst en vertrek vriendelijke behandeld.

Greetje23

Voor ons een doorreis camping naar huis. al één keer eerder verbleven. Bevalt goed. Pitch is ruim. Personeel is vriendelijk. Restaurant bij camping is uitstekend. Lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Standplaats camper met 2 kinderen, €35,50

Camping Romantische Straße