Prima nacht gehad. Heel stil en donker. We stonden alleen. Hebben daar geen problemen mee, juist tegenovergestelde.

• augustus 2020

Heb hier een nacht doorgebracht voordat we 's ochtends naar onze camping gingen. Er waren 5 andere kampeerders dus voelden ons veilig. Er is lawaai van de weg te horen, maar niet genoeg om te storen. Een heerlijke plek om 's ochtends wakker te worden. 🙂

• augustus 2020

rustige parkeerplaats zonder faciliteiten. doorgaande weg hoor je snachts ook en de koeien met een bel om hun nek: alsof een kleuterklas op koeienbellen rammen. ook snachts. je zal maar zelf dag en nacht met zo'n bel om je nek moeten lopen...

• Bärentaler Straße

79868, Feldberg, Duitsland