Rastatt, Landkreis Rastatt, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

supermarkt en centrum 500m - water 10 minuten, elektriciteit 5 uur

• An der Bastion

76437, Rastatt, Duitsland

deze plaats is al 2 jaar gesloten en zal niet heropend worden omdat het binnenzwembad wordt gesloopt. U kunt nog steeds gratis parkeren. Riolering en toilet kunnen worden afgevoerd. Zoet water onze elektriciteit is uitgeschakeld. Volkomen onbegrijpelijk, aangezien je automaat moet betalen.

• oktober 2021

Het veld is momenteel officieel gesloten. Maar er zijn enkele motorfietsen op de site. We reden verder omdat de plek als zodanig niet bij ons paste. Ook als het momenteel niets kost.

• september 2020

Erg veel omgevingsgeluiden, 5 betaalde plaatsen, maar rest van parkeerplaats wordt ook gebruikt door camperaars, gratis.

• oktober 2021

• september 2020