Goedemorgen het is een picknickplaats waar je heerlijk kunt wandelen. we verbleven een nacht, alles was stil. er is geen water.

• oktober 2021

Als je alles bij je hebt en van de rust houdt 's nachts, dan is dit de plek voor jou. Je slaapt hier goed, geen kunstlicht, en 's nachts is het helemaal donker. Alleen overdag loopt de plaats vol met wandelaars en honden.

• september 2020

Voor ons gevoel een parkeerplaats voor wandelaars.. Geen camper plaats bordje..was erg ongelijk..stond vol met personen autos...niet gebleven ondanks t zeer mooie uitzicht

• oktober 2021

• september 2020