Camperplaats alleen nog open tijdens evenementen in Bockhorn. Tijdens oldtimer festival €10 incl. stroom, douche, water en toilet in bijgebouw. vakken groot genoeg om ook de luifel uit te zetten. wel veel molshopen.

• maart 2022

Deze parkeerplaats bestaat niet meer. Volgende parkeerplaats op 3 km afstand, landcafé-lüttje-ankerplatz, Sandkrugsweg 21 Nachten V en E in Zetel

• februari 2022

Wij waren er op 19-02-02, het was gesloten en we kregen te horen dat deze parkeerplaats niet meer bestaat omdat daar een hal wordt gebouwd.

• maart 2022

• februari 2022